Thursday, January 17, 2008

ما اجمل هذا الاحساس

خلصت امتحانااااااااااااااااااات
بجد والله
والله خلصت مش مصدقين ليه بس
ولا انا مصدقة
بجد احساس جميل
والاجمل انى هبتدى هفكر بحرية اكتر وهبتدى كمان اقرأ اللى انا عايزاه واللى شايفة انه هيفدنى فى حياتى واخرتى
وهبتدى كمان اخطط لحياتى من جديد
يمكن سعادتى ده نتيجة لانى بقالى 3 شهور كدة حسة انى مش مستقرة نفسيا خالص
وخايفة اوى من الفشل فى الكلية وخصوصا بعد ما نشاطى فى الكلية زاد خوفت يجى على حساب المزاكرة بس انا حسة انى نجحت اه ممكن النتيجة لسة ما ظهرتش
بس حسة انى عملت توازن الى حد ما كويس وطبعا ده نتيجة توفيق ربنا ليا
مش لاقية كلام اقوله غير
( اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك)

4 comments:

صالح سعيد said...

السلام عليكم
اول مره فى حياتى افوز باول تعليق على موضوع
الحمد لله
كنت فاكر انى نحس
المهم
مبروك انك خلصتى الامتحانات ويا رب اباركلك يوم متجيبى تقدير كويس جدا مش مقبول جدا
ارق تحية يا بلدياتى

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ said...

مبروووووووووووووووك
مبرووووووووووووووووك

مبروووووووووووووووووك


إحساس جميل اول يوم في الاجازه
حاولي تحافظي على الإحساس ده

علشان انا من أولها كده جالي إكتئاب
بس جاري تحديث نفسيتي للأحسن إنشاء الله

ومره تانيه مبرووووك وإن شاء الله إمتياز

:)

Marwa Friday said...

آآآآآآآآه اللهم لا حسد ولا حقد الحمد لله قلبي صاف من ناحيتك يا جميل! - انتِ عارفه طبعا!- مبروك يا جميلة ويارب ننجح ويارب النشاط يتم على خير إن شاء الله .. ودعواتك ليّ ..اوعي تنسي ههههه تحياتي

محمد عبد الرحمن said...

بالتوفيق
إلى المزيد والمزيد من السعادة بأمر الله